אירועי ילדים

"החינוך הוא מה שנשאר, כאשר שוכחים את כל הדברים אשר למדנו בבית - הספר"
בחר מסלול

תיאור כללי

תוכנית האירועים שלנו מעניקה לילדים טעימה מקורס הידע מורחב Warrior. התלמידים ילמדו את המיומנויות להתמודד עם מצבים בלתי צפויים בחיים, תוך שימוש בטכניקות הגנה עצמית המשלבות יכולות הגנה ותגובה באופן שמגביר את הביטחון האישי של כול אחד ואחת וכן את המודעות העצמית באמצעות מערכת ייחודית שפותחה במכללת שלום, המדריך מעביר לילדים טכניקות גופניות על בסיס עקרונות מוסר וחשיבה של משמעת עצמית וכול זאת בדרך חווייתית ובכך מגבירות את הביטחון ומעודדות אותו לחשיבה חיובית וכל זאת ועוד .

מדובר באירוע המוכר רשמית על ידי משרד החינוך. ההדרכה שלנו הראתה אחוזי הצלחה גבוהים בתחומים רבים , ובעיקר מעידה על ירידה משמעותית באחוזי האלימות בית ספרית עם תחושה ביטחון עולה והרבה יותר נתינה וחברותה.

אירוע התוכנית מתמקד לא רק בקוד המוסרי והאתי של עולם הלחימה, אלא הוא כולל גם חינוך לסובלנות, שליטה בדחפים, מיומנויות הקשבה, פיתוח זיכרון, תקשורת בין אישית, לקיחת אחריות, אסרטיביות, כבוד לזולת, התמדה ונחישות. כלים אלו מעצימים את הביטחון של הילד ומעודדים חשיבה חיובית.

התוכנית הינה דינאמית ומותאמת אישית לקהל היעד. על בית ספר עובר סקירה בית ספרית, על מנת להתאים את האירוע לתלמידי בית הספר ובכך ליצר אפקטיביות מקסימלית. התכנית מעלה את ביטחונם של התלמידים ומקנה להם מוסר וערכים מעולם ההגנה העצמית.

תיאור נוסף

מינימום הזמנת עבודה חריגים 9500 ש"ח
כמות מינימום של 250 תלמידים
מעל 500 תלמידים הנחה של 10%
המתקן מקבל מכול עסקה 25%
אפשרות לתוספות לציודים : כובע חולצה ומגבת = 300 ש"ח
תשלום 30% מראש היתרה ביום ביצוע העבודה

מפגשים:

מפגש שבועי (32 מפגשים בשנה) - 50% הנחה
מפגש חודשי (12 מפגשים בשנה) - 30% הנחה
ארבעה מפגשים בשנה (מפגש כל שלושה חודשים) - 10% הנחה  

אירועים

אירועים נוספים

ראשי > אירועים > "החינוך הוא מה שנשאר, כאשר שוכחים את כל הדברים אשר למדנו בבית - הספר"

לרכישה ובירורים